reklama

Marginálie – vtipy, aforizmy 8

WC Dančakov ide u kamaráta na WC na veľkú potrebu a nie je tam toaletný papier. Kričí na kamaráta: „Nie je tu toaletný papier!“ A kamarát mu hovorí: „Tiež si musíš všetko všimnúť!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje - zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 8

Nezaradené 2

O šatách

Dančakov si kúpil nové sako. Pýta sa ženy: „Som dobre oblečený?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žena odpovedá: „Dobre, len chlapa vymeniť!“

Luxusný krém

Dančakovova žena si kúpi luxusný krém. Večer sa ním natrie a ráno sa pýta Dančakova: „Už si si všimol, že vyzerám o 10 rokov mladšie?“

Dančakov odpovedá: „Áno, od babičky!“

Kaleráby

Dančakov píše milej: „Postavím si ťa na oltárik lásky. Budem ťa kňazsky posväcovať.“

Milá mu odpísala: „Také somariny mi nepíš!“

WC

Dančakov ide u kamaráta na WC na veľkú potrebu a nie je tam toaletný papier. Kričí na kamaráta:

„Nie je tu toaletný papier!“

A kamarát mu hovorí:

„Tiež si musíš všetko všimnúť!“

Sexík

Dančakov hovorí žene: „Dnes sme si nedali ani sexík. Také dobré veci nám unikajú.“ Žena hovorí: „Počkaj, keď prídem z roboty.“ Dančakov hovorí: „A ja budem ešte hore...“ Žena hovorí: „Tak ja budem hore a ty dole a potom naopak.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimo manželstva

Smilniť sa je ľudské.

Buzerantský vtip

Už som v riti.

Kvety

Kvety sú vlastne pohlavné orgány rastlín. Ale sa nám tie pohlavné orgány páčia.

Princíp nečakaného

Život vie prekvapiť. Platí princíp nečakaného: Keď s niečím počítaš, stane sa to, čo nepredpokladáš.

Pavol Dančanin

Pavol Dančanin

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Vyštudovaný filozof, ktorý rád vymýšľa kontroverzné hypotézy vo fyzike, biológii a filozofii Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu