reklama

Marginálie – vtipy, aforizmy 12

Dvojzmyselná Žena kričí na Dančakova: „Ja som si myslela, že ma máš rád pre moje vnútro!“ Dančakov jej odpovedá: „Ja ťa mám rád pre tvoje vnútro.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje - zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 12

Nezaradené 7

Fantázia pracuje

Dančakovova žena nakúpi v nemenovanom obchode, zaregistruje kupóny na výhru luxusného osobného auta a natešene hovorí Dančakovovi: „V súťaži je päť luxusných áut. Možno jedno vyhráme!“ „Nefantazíruj!“ hovorí Dančakov. A po chvíli dodá: „Možno vyhráme dve!“ 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Daj sa dokopy

Dančakov hovorí žene: „Si nejaká rozhádzaná. Daj sa dokopy!“ Žena hovorí: „Už som v kope.“

Dvojzmyselná

Žena kričí na Dančakova: „Ja som si myslela, že ma máš rád pre moje vnútro!“ Dančakov jej odpovedá: „Ja ťa mám rád pre tvoje vnútro.“

Rešpekt

Dančakov s rešpektom hovorí kamarátke: „Ja ti nesiaham ani na členky!“

Ozvena

Dančakov pri prechádzke horou chytí kamarátku za zadok. Kamarátka hovorí: „Nerob!“ A ozvena hovorí: „Rob, rob, rob!“

Zrada

Striptérke sa zasekol zips!

Dobrý kolektív

Pekné na tomto kolektíve je to, že ťa každý podrží; za nohy, keď sa obesíš.

Múdrosť

Život ma naučil jednu vec: Vždy to môže byť ešte oveľa horšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Adidas

Dančakov si išiel kúpiť tenisky k Číňanovi. Pýta sa: „Tieto sú adidas?“ Číňan hovorí: „Pravé adidas!“ Dančakov hovorí: „Ale však majú viac pásikov ako adidas.“ Číňan hovorí: „Vyše pásik, vyše adidas!“

Dvojzmysel

Dančakov sa pýta kamaráta bezdomovca: „Ako sa máš?“ Kamarát hovorí: „Tak dobre ako sa len bezdomovec môže mať!“

Pavol Dančanin

Pavol Dančanin

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Vyštudovaný filozof, ktorý rád vymýšľa kontroverzné hypotézy vo fyzike, biológii a filozofii Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu